VIEW
BLOG

Ο σχεδιασμός λογοτύπου και η σημασία του στο branding

Ο σχεδιασμός λογοτύπου και η σημασία του στο branding

Η οπτική ταυτότητα ενός brand ξεκινά με το λογότυπό του και είναι συνήθως η πρώτη εντύπωση που έχει ένας δυνητικός πελάτης για το brand. Στην iframe ειδικευόμαστε στον σχεδιασμό λογοτύπου για ένα προϊόν ή μια επιχείρηση που έχει στόχο την αποτελεσματική οπτική επικοινωνία με πιθανούς πελάτες.

 

Τι κάνει όμως ένα λογότυπο επιτυχημένο για αποτελεσματικό branding;

 

σχεδιασμός λογοτύπου

 

Ο σχεδιασμός ενός λογότυπου ή ενός λεκτικού σήματος δεν έχει να κάνει μόνο με τη σύνταξη του ονόματος της εταιρείας που αντιπροσωπεύει, έχει να κάνει με τη μετάδοση των αξιών της και της ιστορίας πίσω από αυτό.

 

Κάθε λογότυπο αποτελεί το κέντρο ενδιαφέροντος και θεμέλιο της οπτικής επικοινωνίας ενός brand. Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ένα διακριτό λογότυπο είναι ζωτικής σημασίας για την αναγνώριση ενός προϊόντος ή επιχείρισης. Για να μπορέσει ένα λογότυπο να θεωρηθεί επιτυχημένο θα πρέπει να είναι μοναδικό και σχεδιασμένο με τις κατάλληλες τεχνικές δεξιότητες, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτα σε όλες τις απαραίτητες εφαρμογές ενός brand system.

 

Σε συνεργασία μαζί σας θα αναλύσουμε σε βάθος το επιχειρηματικό σας σχέδιο και θα προσαρμόσουμε την οπτική σας ταυτότητα στο brand system που θέλετε να δημιουργήσετε. Τα χρώματα και οι γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιηθούν παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εταιρικού σας προφίλ.

λογότυπο για εταιρίες

Στην iframe η εμπειρία 10 χρόνων στον σχεδιασμό λογοτύπου έχει ως αποτέλεσμα η δημιουργική μας προσέγγιση να είναι ολιστική με στόχο ενός μοναδικού, διακριτού και κατάλληλου λογοτύπου για digital και print based εφαρμογές. Έχουμε δημιουργήσει με επιτυχία λογότυπα για πολλά ιδρύματα, προϊόντα και εταιρείες και έχουμε βοηθήσει πολλές εταιρείες να αποδώσουν αποτελεσματικά το branding και στρατηγικές ιδέες σε οπτική επικοινωνία για τους πελάτες τους.

 

Φόρμα Προσφοράς